Klient Indywidualny

Na moje zajęcia uczęszczają zarówno uczniowie szkół średnich i studenci, jak też osoby aktywne zawodowo, pracujący rodzice, osoby poszukujące pracy i planujące szukanie nowych wyzwań za granicą.

Moja oferta dla  młodzieży i dorosłych:

  • zajęcia indywidualne, w parach lub małych grupach
  • nauka na każdym poziomie zaawansowania
  • kursy języka ogólnego (General English)
  • kursy języka biznesowego i specjalistycznego ( Business & Professional English)
  • kursy dla wyjeżdżających za granicę
  • kursy przygotowujące do egzaminów językowych (ETS oraz Cambridge): FCE, CAE, CPE, TOEIC, BEC.
  • przygotowanie do matury na poziomie podstawowym i rozszerzonym.

Częstotliwość i czas trwania zajęć ustalane są indywidualnie. Standardowy grafik to 2 razy w tygodniu po 60 lub 90 minut.

Naukę języka angielskiego można rozpocząć w każdym wieku. Wbrew obiegowym opiniom, wiek nie ma znaczącego wpływu na tempo i skuteczność przyswajania języka. Jak dowodzą badania, to czas poświęcony nauce jest tu decydujący. Dzieci mają go znacznie więcej niż dorośli, stąd wrażenie, że nauka przychodzi im łatwiej i szybciej . Dorośli jednak, w odróżnieniu od dzieci, uczą się w sposób bardziej świadomy i konsekwentny, ponadto posiadają umiejętności, które sprzyjają efektywnej nauce: rozwinięta zdolność abstrakcyjnego myślenia, pamięć logiczna , zdolność koncentracji, duża pojemność pamięci, wprawa w uczeniu się.

PLAN DZIAŁANIA:

  • Analiza potrzeb uczestników zajęć:

Wspólnie ustalamy termin pierwszego, bezpłatnego spotkania, podczas którego możemy przekazać sobie nawzajem wszelkie niezbędne informacje, wyjaśnić ewentualne wątpliwości oraz uzgodnić szczegóły przyszłej współpracy.

  • Ocena poziomu znajomości języka uczestników zajęć:

Przeprowadzam krótki test (ustny i pisemny), aby określić, na jakim poziomie zaawansowania będziemy pracować. W przypadku, gdy chodzi o kontynuację wcześniej rozpoczętego toku pracy oraz w przypadku osób początkujących etap ten oczywiście pomijamy.

  • Stworzenie planu pracy:

Opracowuję ramowy plan zajęć, dobieram odpowiednie pomoce dydaktyczne (podręczniki, materiały własne ) i konsultuję moją koncepcję z uczestnikami zajęć.

  • Wdrażanie planu pracy:

W toku zajęć systematycznie realizuję wspólnie ustalone cele, skutecznie motywuję oraz monitoruję postępy uczestników zajęć.