Na moje zajęcia uczęszczają zarówno uczniowie szkół średnich i studenci, jak też osoby aktywne zawodowo, pracujący rodzice, osoby poszukujące pracy i planujące szukanie nowych wyzwań za granicą.
Moja oferta dla młodzieży i dorosłych:
- zajęcia indywidualne, w parach lub małych grupach
- nauka na każdym poziomie zaawansowania
- kursy języka ogólnego (General English)
- kursy języka biznesowego i specjalistycznego ( Business & Professional English)
- kursy dla wyjeżdżających za granicę
- kursy przygotowujące do egzaminów językowych (ETS oraz Cambridge): FCE, CAE, CPE, TOEIC, BEC.
- przygotowanie do matury na poziomie podstawowym i rozszerzonym.
Częstotliwość i czas trwania zajęć ustalane są indywidualnie. Standardowy grafik to 2 razy w tygodniu po 60 lub 90 minut.
Naukę języka angielskiego można rozpocząć w każdym wieku. Wbrew obiegowym opiniom, wiek nie ma znaczącego wpływu na tempo i skuteczność przyswajania języka. Jak dowodzą badania, to czas poświęcony nauce jest tu decydujący. Dzieci mają go znacznie więcej niż dorośli, stąd wrażenie, że nauka przychodzi im łatwiej i szybciej . Dorośli jednak, w odróżnieniu od dzieci, uczą się w sposób bardziej świadomy i konsekwentny, ponadto posiadają umiejętności, które sprzyjają efektywnej nauce: rozwinięta zdolność abstrakcyjnego myślenia, pamięć logiczna , zdolność koncentracji, duża pojemność pamięci, wprawa w uczeniu się.
PLAN DZIAŁANIA:
- Analiza potrzeb uczestników zajęć:
Wspólnie ustalamy termin pierwszego, bezpłatnego spotkania, podczas którego możemy przekazać sobie nawzajem wszelkie niezbędne informacje, wyjaśnić ewentualne wątpliwości oraz uzgodnić szczegóły przyszłej współpracy.
- Ocena poziomu znajomości języka uczestników zajęć:
Przeprowadzam krótki test (ustny i pisemny), aby określić, na jakim poziomie zaawansowania będziemy pracować. W przypadku, gdy chodzi o kontynuację wcześniej rozpoczętego toku pracy oraz w przypadku osób początkujących etap ten oczywiście pomijamy.
- Stworzenie planu pracy:
Opracowuję ramowy plan zajęć, dobieram odpowiednie pomoce dydaktyczne (podręczniki, materiały własne ) i konsultuję moją koncepcję z uczestnikami zajęć.
- Wdrażanie planu pracy:
W toku zajęć systematycznie realizuję wspólnie ustalone cele, skutecznie motywuję oraz monitoruję postępy uczestników zajęć.